zaterdag 13 april 2013

Stampin Up Inspiratie Blog

Stampin Up Inspiratie Blog

Kennen jullie dit nieuwe SU Inspiratie Blog al? Hier laten wij ( Demonstratrices van SU ) geregeld wat voorbeelden zien die we gemaakt hebben met de producten van SU. Op deze manier hopen wij elkaar en jullie inspiratie te kunnen geen en leuke ideëen op te doen. Vandaag is het mijn beurt om iets te laten zien. ;)
Het is zo leuk om zelf een achtergrond te maken, dit is het resultaat geworden.

De basis van mijn kaart is gemaakt met Whisper White Cardstock en heb ik gesneden op 14,5 cm breed en 25 cm lang. Deze heb ik daarna in het midden gerild op 12,5 cm.
Op een stuk Whisper White Cardstock ( 12,5 cm x 10,5 ) heb ik random vlinders gestempeld ( Papillon Potpourri ) en blaadjes ( Tiny Tags ). Deze kleuren heb ik ervoor gebruikt: Certainly Celery, Regal Rose, Lucky Limeade, Elegant Eggplant, Wisteria Wonder.
Met een stampin sponge ben ik vervolgens met de kleur Pretty In Pink lichtjes over de afbeeldingen heengegaan zodat de achtergrond niet zo wit was. Voor een leuk effect heb ik hem daarna nog eens met de embossingmal Cloudy Day door de Big Shot gehaald.
Vervolgens heb ik hem gemat in de kleuren Certainly Celery ( 13 cm x 11 cm ), Elegant Eggplant ( 13,5 cm x 11,5 cm ) en Pretty in Pink ( 14 cm x 12 cm ).
De tekst is van de set Perfect Punches en heb ik uitgepost met de Large Scallop Oval Pons.
Voor de bloem heb ik de Blossom pons en de 1 1/4 Scallop Circle pons gebruikt en daar bovenop een Vintage Faceted Button geplakt waar ik eers met Bakerstwine Lucky Limeade een strikje eraan bevestigd hebt.
De vlinder is van het leuke kleine ponsje uit de Spring/Summer Catalogus en heb ik gestempeld met de achtergrondstempel Netting, dat haalde hem net iets meer op. Een paar Rhinestones erop en klaar is die. ;)


Supplies:
Stempels: Papillon Potpourri, Perfect Punches, Netting ( Background Stamp ).
Papier: Cardstock- Whisper White, Pretty In Pink, Elegant Eggplant, Certainly Celery.
Gereedschap: Embossingfolder Cloudy Day, Oval Scallop Pons, 1 1/4 Circle Scallop Pons, Blossom Pons, Bitty Butterfly Pons, Dimensionals, Stamping Sponges.
Inkt: Certainly Celery, Regal rose, Pretty In Pink, Lucky Limeade, elegant Eggplant, Wisteria Wonder.
Embellishments: Bakers Twine Lucky Limeade, Designer Vintage Faceted Button, Jewels Basic Rhinestone.

Hugs, Rosalien

Geen opmerkingen: