woensdag 3 juli 2013

Mijn Stampin Up Akties voor Juli

Mijn Stampin Up Akties Voor Juli

Ik denk dat de meeste van jullie het goede doel wel kennen van het Ronald Mc Donald House. Ook Stampin Up steunt dit goede doel.
Zij hebben een een heel gaaf stempelset uitgebracht genaamd Tag It, deze staat op blz. 45 van de Catalogus en is een algemeen stempelset voor schillende gelegenheden te gebruiken en heel leuk te combineren met de leuke Chalk Talk Framelits. Wat ook een grote favoriet van iedereen gaat worden denk ik, in ieder geval wel bij mij.:)



Stampin Up doneert van elke stempelset die verkocht wordt 2,50 euro aan het Ronald MC Donald House. Kijk dat vindt ik nu gaaf. :)
En om dit verder te helpen promoten wil ik hiermee een aktie doen.
Iedereen die deze stempelset bij mij besteld krijgt een rolletje Washi Tape.

Deze stempelset kost in Clear 21,95 - bestelnr. 130303
En in hout 27,95 - bestelnr. 130300

Koop je ook nog de Chalk Talk Framelits erbij dan krijg je nog een setje Bakers Twine twv 3,50 erbij kado.



De Chalk Talk Framelits kosten 27,95 euro - artikelnr. 129983.


En weet je wat mijn favoriete Tool is van Stampin Up? Mijn Stampin Trimmer!! Daar kan ik echt niet meer zonder. Laat nu net mijn leidingsstrip beschadigd zijn zodat hij niet mooi meer snijd.Maar geen probleem, ik kon mijn Stampin Trimmer zonder problemen terug sturen en ik krijg een nieuwe Stampin Trimmer.Wat een service. :))  En daar wacht ik nu op.....tot die tijd moet ik het met mijn Fiskars doen...snik...en die snijd zo slecht... ik hoop dat mijn Stampin Trimmer er snel is want ik kan echt niet zonder. Wat een zalig snijapparaat is dat.


Dus vandaar dat ik ook hier mijn aktie mee wil  doen om dit geweldige apparaat even in het zonnetje te zetten. Wie deze maand de Stampin Trimmer bij mij koopt krijgt er een  reserve Cutting Blade mesje ter waarde van 3,50  erbij kado. :))


Verloting pakketje
 
Maar dat is nog niet alles. Ik heb nog zoveel papier over van de afgelopen periode over dat ik zelf niet allemaal opmaak dat ik besloten heb er pakketjes mee te maken en te verloten onder de klanten die deze maand iets bij mij kopen. :)
En hoe meer ik verkoop hoe meer ik erbij doe. Dit is het begin van het pakket. :)


Het gescheurde papier wat je vooraan ziet is een beschermlaag voor de sheet die eracher zit. ;)

Wat zit erin:

6 vellen van 15 x 30 van de Sunshine and Sprinkles Designer Series
6 vellen van 15 x 30 Sycamore Street Designer Series
6 vellen van 15 x 30 van Comfort Cafe
6 vellen van 15 x 30 van Candlelight christmas Designer Series ( waarvan 1 vel een sheet is )
2 vellen Cardstock Whisper White
2 vellen Cardstock Very Vanilla
1 vel Cardstock Island Indigo
1 vel Cardstock Crumb Cake
1 vel Cardstock Summer Starfruit
1 vel Cardstock Soft Sky


En ik had beloofd dat als er iemand voor 20 juni zich bij mij aanmeld als Demonstratrice dat die een pakketje zou krijgen. Ik had nog geen tijd om een foto te maken en inmiddels is dit pakketje ook al vergeven aan Freek. Welkom in mijn Team Freek en heel veel plezier met dit pakketje. :)


Ik hoop dat jullie deze Aktie's ook leuk vinden en meedoen om het Ronald MC Donald House te steunen. :)

Groetjes Rosalien

1 opmerking:

Stampidoe@gmail.com zei

He wat een leuke actie`s rosalien en wat leuk dat je nog iemand onder je hoede krijgt. super tof.

Ik krijg die mooie framelits wel of krijgen, maar heb getwijfeld deze stempels of toch die ik gekozen heb maar daar zag ik helaas voor ronald mc donald huis meer in.

groetjes en succes kan weer bijna niet op mijn betselling wcahten
yvon