vrijdag 20 september 2013

Season Of Style Scrapbook



Dit is een leuk Project Life album op 20x20 formaat, of voor een album in het thema 24 Days Before Christmas. Er zijn ook leuke bijpassende Season Of Style Journaling Tags te verkrijgen die perfect in  dit album passen. Deze vindt je op blz. 22 van de Herfst/Winter Catalogus.
Het kerstpapier op blz. 23 Season Of Style Designer Series Paper hoort er ook bij. En ben je ook gek op Washi Tape dan kan je die vinden op blz. 25. Ook deze past erbij. Zelfs de This and That Naughty and Nice Rotary Stamp is hier leuk voor.
Laat je inspireren door dit filmpje en ik ben benieuwd of je ook overstag gaat.Ik heb hem al in huis  en zodra wij oververhuisd zijn ga ik ermee aan de slag. Ik heb er zin in. :))

Op dit moment zijn wij druk aan het verhuizen en het kan zijn dat ik dit weekend niet bereikbaar ben mocht je iets willen bestellen of vragen hebben. Hopelijk ben ik na het weekend snel weer bereikbaar. ;)

Tot gauw.

Groetjes Rosalien

Geen opmerkingen: