donderdag 12 september 2013

Stampin Trimmer Rotary Addition

Stampin Trimmer Rotary Addition

Hebben jullie deze al in de Annual en Herfst/Winter Catalogus zien staan? Hij staat bij mij op de bestellijst en hopelijk krijg ik snel de gelegenheid om hem zelf uit te proberen. Ik heb er veel enthousiaste verhalen over gehoord.


Stampin Trimmer Rotary Addition


 Small Scallop Stampin Trimmer Rotary Cutting Blade


Tiny Wave Stampin Trimmer Rotary Cutting Blade

 
Straight Stampin Trimmer Rotary Cutting Blade



Helaas heb ik van de Perforatie rand geen plaatje.

De Stampin Rotary Trimmer Addition is een arm die je kan vervangen op je Stampin Trimmer. Je haalt de orginele snijarm eraf en zet de andere erop. Op de Stampin rotary Trimmer Addition kan je op een eenvoudige manier de mesjes vervangen door een andere die allemaal een verschillende rand snijden. Zo heb je behalve dat je een rechte lijn kan snijden ook een lijn met golfjes, zigzag of een perforatie lijn. De randjes zijn heel fijn van structuur.
Ik heb hier een filmpje van You-Tube waar Dawn laat zien het het werkt.

http://www.youtube.com/watch?v=C1pSjESf-Xg

Veel plezier met kijken. ;)

Groetjes Rosalien

Geen opmerkingen: