dinsdag 8 oktober 2013

Stampin Up 1 Jaar in Nederland

Stampin Up 1 Jaar in Nederland



Het is feest bij Stampin Up want precies vandaag op 8 Oktober ( mijn verjaardag ...lol.. ) is Stampin Up in Nederland geintroduceerd en dat betekent dat SU 1 jaar bestaat en dus reden voor een Feest!! :)) Wat is de tijd snel gegaan. Ik ben alweer 1 jaar demonstratrice voor Stampin Up. En ik moet zeggen met heel veel plezier. Wat een leuke bedrijf is dit. :) Ik ben ook helemaal verliefd op hun spullen en de kwaliteit ervan, dus ik hoop nog heel lang door te kunnen gaan met het demonstratrice zijn. :))


En ook op het hoofdkantoor in Frankfurt wordt dit heuglijke feit gevierd. Kijk maar op deze foto van Damir Basic ( Assistant Business Development Manager Netherlands ). Daar wordt vandaag de taart aangesneden na eerst de kaars uitgeblazen te hebben...lol..


En nu dus op naar het 2e jaar. :))

Lijkt het jou ook leuk om demonstratrice te worden kijk dan even hier bij deze Aktie dat je voor 25 euro in kan stromen. ;) Deze Aktie loopt tot 21 oktober.
Ik verwelkom je graag in mijn kleine maar gezellige Team. :)) En van mij ontvang je ook een welkomspakketje. :)
Begin november wil ik een Teamdag organiseren en ook jij kan erbij zijn. :)

Ook wil ik meteen van de gelegenheid gebruik maken om mijn klanten te bedanken voor het vertrouwen die zij in mij hadden het afgelopen jaar en ik hoop er ook dit jaar weer tot volle tevredenheid voor jullie te kunnen zijn.
Datzelfde geld ook voor de demonstratrices in mijn Team, bedankt dat jullie mij kozen om jullie te begeleiden in het demonstratrice zijn. :)
En ook mijn volgers bedankt, heel leuk dat jullie mij willen volgen en ik hoop dat ik jullie ook een beetje kan inspireren met mijn creaties. :))


Dan hoop ik over een paar dagen een paar leuke nieuwtjes met jullie te kunnen delen. Tot die tijd...mondje dicht....lol...:))


 
 
Envelop Punch Board
 


Hebben jullie al gezien dat we de Envelope Punch Board in het assortiment hebben? Hiermee kan je jou eigen envelop maken in 66 verschillende maten en het heeft zelfs een Corner Rounder, om ronde hoekjes te ponsen. Hij is makkelijk in gebruik en heel licht in gewicht, dus heel makkelijk mee te nemen.
Kijk hier maar eens op de video.


Mocht je hem willen bestellen dan is hier het artikelnr. : 133774 - Prijs 22,95.

Ik heb hem al in bestelling en kan niet wachten om hem uit te proberen. :))

Fijne dag nog.

Groetjes Rosalien
 
 

 

Geen opmerkingen: