dinsdag 5 november 2013

Heartfell Sympahty

Heartfelt Sympathy

Ik heb nog geen tijd gehad om lekker te kunnen freubelen aangezien al mijn hobby spullen spullen nog ingepakt staan. En toen ik een condoleance kaart nodig had moest ik dus even ver zoeken naar geschikte stempels etc. Uiteindelijk is het dit kaartje geworden.
De materialen die ik gebruikt heb zal ik later erbij zetten. Ik heb helaas  geen gelegenheid gehad om dat op te schrijven.



Gelukkig begint er nu een beetje schot in te komen met het opruimen. De kasten in mijn hobbykamer staan er al en ik kan nu langzamerhand mijn spullen opzoeken en inruimen. Als dat gebeurt is gaan we nog winkelen voor een bureau of tafel om aan  te kunnen werken en goede verlichting regelen want ook dat is er nog niet. Nog even geduld dus en dan kan ik weer heerlijk freubelen en mijn werkjes laten zien. ;)


In de periode dat je in kon stappen bij SU als Demonstratrice met een instapbedrag van 25,00 euro is Winande ingestapt in mijn Team. Welkom Winande en heel veel plezier met SU. :))
En ik vertelde dat degene die instapt bij mij een Welkoms Pakketje zou krijgen om je op weg te helpen. Dit is wat Winande kreeg van mij.
Een pakketje A4 Whisper White Cardstock, 2 kleuren Stampin Ink Pads, Liqued Glue, Stampin Dimensionals, en een serie verschillende kleuren A4 Cardstock.
Een leuk begin toch? :)

Lijkt het jou ook wat om Demonstratrice te worden en wil je hier meer informatie over hebben dan kan je mij mailen op m.zwackhalen@planet.nl
Als je instapt in mijn Team kan ook jij een leuk pakketje verwachten als Welkom. :)
Mocht jij je meteen op willen geven dan kan dat hier.



Deze maand heb ik een Aktie van mijzelf lopen. Bij een aankoop bedrag vanaf 40,00 euro ding je mee naar een loting voor een setje Thinlits Cards Dies twv. 39,95.
Begin december trek ik een winnaar. :))
Mocht je nog iets nodig hebben en een gokje willen wagen dan kan je jou bestelling doormailen naar m.zwackhalen@planet.nl


Groetjes Rosalien





1 opmerking:

Stampidoe@gmail.com zei

Mooie stijlvolle condelance kaart Rosalien. Wat een leuk pakket heb je voor Winanda samen gesteld, is die inkt de wisteria wonder???
Groetjes yvon