maandag 23 december 2013

Cheers From Our Home To Yours

Vandaag een heel ander soort kerstkaart. Ik wilde nu een kerstkaart maken zonder kerststempels, nou ja...behalve de tekst dan. ;) hihi...
Behalve de kleur rood wilde ik ook geen standaard kerstkleur op de kaart dus kwam ik op Sahara Sand terecht. En ik vindt het een hele mooie kleuren combinatie geworden.
De achtergrond is gemaakt met de stempelset Flowering Flourishes en Gorgeous Grunge, 2 hele mooie stempelsets die ook heel leuk voor het scrappen te gebruiken zijn.
Deze heb ik met Craft Ink Whisper White gestempeld en de spetters zijn  met Cherry Cobbler gedaan. Deze heb ik eerst afgestempeld op papier anders werd de kleur te fel en ik wilde een subtiele accent.
Al met al vindt ik het een hele mooie kaart geworden.
Het is ook heel  leuk om zo eens te spelen met je andere stempels en te kijken of je er ook iets anders mee kan doen als waar je ze normaal voor gebruikt. ;)
De rode strook heb ik geembossed met de Embossingmal Stylish Stripes, maar helaas is dat op de foto slecht te zien.



Gebruikte Materialen:
Papier: Cardstock Cherry Cobbler en Sahara Sand.
Stempels: Flowering Flourishes, Gorgeous Grunge, Cheers ( Single Stamps )
Inkt: Cherry Cobbler, Craft Ink Whisper White.
Gereedschap: Embossingmal Stylish Stripes, Festive Paper Piercing Pack, Piercing Mat en Piercing Tool, Framelits Label Collection.

Bedankt voor jullie bezoek en een fijne dag. ;)

Groetjes Rosalien

1 opmerking:

Anita zei

Rosalien ook voor jullie hele gezellige kerstdagen. Geniet er lekker van.
Mooie kaart heb je weer gemaakt.

Gr. Anita