zaterdag 7 december 2013

Clean and Simple

Clean and Simple


Ik zie ineens dat ik er weer een volger bij hebt. :) Wat leuk, welkom en leuk dat je mij wilt volgen. :)


Ik heb laatst onverwachts een paar Clean and Simple kaartjes gemaakt. Een vriendin had hulp nodig met het maken van kaartjes aangezien dit nieuw was voor haar. Zij had ook geen kerststempels dus heb ik haar laten zien dat je ook zonder kerststempels je leuke kerstkaarten kan maken.



Gebruikte materialen:
Papier: Cardstock Whisper White, Summer Starfruit, Bermuda Bay, Chocolate Chip, Silver Foil sheet.
Stempels: En Franqais, Teeny Tiny Sentiments.
Inkt: Chocolate Chip.
Gereedschap: Itty Bitty Punch Pack.




Gebruikte materialen:
Papier: Cardstock Chocolate Chip, Summer Starfruit, Bermuda Bay.
Stempels: En Franqais, More Merry Messages.
Inkt: Chocolate Chip.
Gereedschap: Edgelits Large Scallop, Framelits Hearts a Flutter.
Embellishments: Jewels Basic Rhinestones Large.





Gebruikte materialen:
Papier: Cardstock Whisper White, Island Indigo, Gold Foil Sheet.
Stempels: Christmas  Messages, Simply Stars.
Inkt: Island Indigo, Metallic Gold.
Embellishments: Bakers Twine Island Indigo.



Mocht je nog iets nodig hebben, volgende week zaterdag gaat de laatste verzamelbestelling van dit jaar de deur uit. Onder de klanten van deze maand verloot ik een cadeaubon van 10,00 euro en begin januari trek ik hieruit een winnaar.

Fijn weekend en bedankt voor  het kijken. ;)


Groetjes Rosalien

1 opmerking:

Marjolijn van Elsberg zei

WAt een leuke kaartjes, ik hou wel van dat CAS maar krijg het zelf nooit voor elkaar, er moet altijd meer op!!!