donderdag 12 december 2013

Creative Elements

Creative Elements vindt ik zo'n mooie stempelset. Ik ben helemaal weg van die mooie sierlijke swirl bloemen. Leuk om zowel voor kaarten als scrappen te gebruiken. Maar voor vandaag heb ik hem voor een kaart gebruikt. ;) Deze  tekst vond ik er ook perfect bijpassen qua stijl. Helaas is hij retired,  hij komt van de set  Vintage Versus. Maar hij is te mooi om in de kast te laten liggen, vandaar dat ik hem  toch maar gebruikt hebt. :)




Dit kaartje ontvangen mijn klanten deze maand. En omdat het toch een feestmaand is leek het mij leuk om er een klein presentje in te verwerken. Ik heb een paar sate prikkers in stukken geknipt en daar stroken Wahsi Tape omheen  gewikkeld. Dat vlaggetje heb ik gestempeld en geponst met de producten uit de Sale A Bration Aktie die 28 Januari van start gaat.

Gebruikte Materialen:
Papier: Cardstock, Pool Party, Island Indigo.
Stempels:  Creative Elements, Vintage Versus ( retired )
Inkt: Island Indigo.
Gereedschap: Stampin Trimmer Rotery Addiction met Samll Scallop Cutting Blade.
Embellishments: Season of Style Designer Washi Tape.
Sale A Bration Items:  Vlaggenstempel en pons.

Fijne dag en bedankt voor het kijken. :))

Groetjes Rosalien

1 opmerking:

Stampidoe@gmail.com zei

Ja, geweldige deze kaartjes en vlaggetje

groetjes yvon