zondag 15 december 2013

Merriest Christmas

En zijn jullie ook zo druk bezig om de kerstkaarten op tijd de deur uit te krijgen? Ik ben bang dat het dit jaar niet allemaal zelfgemaakte kaarten gaan worden. Door de verhuizing is er niet veel tijd geweest om freubelen.
Maar ik heb toch nog tijd gevonden voor dit kaartje dat ik gemaakt heb voor een collega demonstratrice. Met een aantal collega demonstratrices doen wij mee met een kerstkaartenkring  waarbij wij degene die onder jou naam op de lijst staat een kerstkaart sturen.
Dat is een leuke manier om elkaar te leren kennen en nieuwe ideeen op te doen.

Dit is het mooie kaartje dat ik ontving van Gerria.


Dit is mijn uitwerking geworden.




Gebruikte materialen:
Papier: CardstockWhisper White, Core'dinations Cherry Cobbler en Old Olive, Season of Style Designer Series Paper.
Stempels: Very Merry Tags, Tag It.
Inkt: Cherry Cobbler,
Write Marker : Cherry Cobbler.
Gereedschap: Card Base Pop'n Cuts, Petite Curly Label Punch, Curly Label Punch, Envelop Punch Board, Fremelits Chalk Talk, Decorative Dots Embossingfolder.
Embellishments: Cherry Cobbler Stitched Edge Grosgrain ribbon.


Bedankt weer voor het kijken en een fijne dag gewenst. :))

Groetjes Rosalien

1 opmerking:

Stampidoe@gmail.com zei

Beide kaartjes zijn super leuk

Groetjes yvon