woensdag 25 december 2013

Noel

Ik had al verteld dat ik door de drukte van de verhuizing geen tijd gehad hebt om te freubelen dus daardoor had ik ook tekort aan kerstkaarten. Daarom kreeg iedereen dit jaar een gekochte kaart in plaats van een zelf gemaakte kaart.
Maar ja, je kan naar je klanten en teamleden van de DCL  en Stampin Creations Team geen gekochte kaart sturen, dus op het laatste moment heb ik een hele serie  kaartjes gemaakt.
Door het grote aantal dat ik moest maken, moest het niet alleen snel klaar zijn maar ook leuk om te ontvangen. Dus dan maar eerst eens tussen mijn spullen neuzen voor inspiratie en toen ik deze stempel set tegen kwam van Warmth en Wonder ( Hostess Set ) was de keuze snel gemaakt. Hier paste ook heel leuk de Embossingfolder "Designer Frames" bij.
De afbeelding heb ik in gekeurd met de Markers. Dat vindt ik nu zo leuk dat je de kleinste details een ander kleurtje kan geven hiermee.
In eerste instantie had ik de vogel met een lichtere kleur bruin ingekleurd maar dat stond niet leuk. De vogel viel hierdoor helemaal weg. Door de donkere kleur komt de vogel helemaal naar voren en spreekt het ook meer.




Gebruikte Materialen:
Papier: Cardstock Very Vanilla.
Stempels: Warmth and Wonder ( Hostess Set ).
Inkt: Cherry Cobbler.
Markers: Early Espresso, Cherry Cobbler, Gumball Green.
Gereedschap: Textured Impressions Designer Frames.


En bij deze wens ik iedereen nogmaals hele fijne Feestdagen en voor 2014 een heel goed, gezond en creatief jaar. :))
En ik hoop jullie volgend jaar ook weer tot tevredenheid te kunnen helpen en adviseren met SU. :)

Bedankt voor je bezoek en hopelijk tot de volgende keer. ;)

Groetjes Rosalien

6 opmerkingen:

Stampidoe@gmail.com zei

Super mooie CAS kaart Rosalien.

Ook voor jullie fijne kerstdagen.

Liefs yvon

Angèle zei

Dank voor deze mooie kaart Rosalien.
Dat hij ook nog ingekleurd met markers is had ik niet gezien. Mooi!

Fijne tweede kerstdag, Angèle

Ilj@ zei

Leuk kaartje Rosalien, hij was mooi op tijd binnen ;).

Fijne dagen!

Stampidoe@gmail.com zei

Hier kwam dit mooie kaarthe vandaag aan, bedanjt

Stampin'time by Janny zei

bedankt voor je leuke kaart Rosalien, voor jullie ook de allerbeste wensen voor 2014!

Stampin'time by Janny zei

bedankt voor de mooie kaart Rosalien en voor jullie ook de allerbeste wensen voor 2014!!