donderdag 19 december 2013

Season's Greetings

Season's Greetings


Voor dit kaartje heb ik een ornament stempel gebruikt uit de stempelset Very Merry Tags.
Met 2 kleuren inkt, de Tempting Turquoise en Tangerine Tango heb ik dit in laagjes opgebouwd en om en om gestempeld. Dit heb ik met behulp van de Stamp a Majic gedaan want anders kreeg ik het er nooit zo mooi op. ;) Deze heb ik ook voor de tekst gebruikt zodat ik zeker weet dat hij niet scheef op mijn kaart komt te staan. Dit is dan ook één van mijn favoriete gereedschappen van SU, echt een handig hulpje.
Met de Jewels Basic Rhinestones heb ik enkele accenten aangebracht. Er hoort tenslotte een beetje Bling bij nietwaar? :))

Ik ben in ons nieuwe huis nog steeds op zoek naar de ideale plek met mooi lichtinval om mooie foto's te maken maar dat valt nog niet mee. ;) Het wordt misschien ook makkelijker zodra alle spullen hun juiste plek gevonden hebben en alles wat toegankelijker wordt. ;)




Gebruikte materialen:
Papier: Cardstock Whisper White.
Stempels: Very Merry Tags, More Merry Messages.
Inkt: Tempting Turquoise en Tangerine Tango.
Embellishments: Jewels Basic Rhinestones.


Bedankt weer voor het kijken en tot gauw. ;)

Groetjes Rosalien

4 opmerkingen:

Marjan zei

Mooi stempelwerk, Rosalien! Mooie kaart ook natuurlijk :)
Je vindt vast wel een geschikte plek voor de foto's van je kaartjes. Maar ook met het donkere, sombere weer valt het niet mee, hè?

De hobbydroom zei

Wat een schitterend kaartje zeg!! Erg mooi in deze kleuren en zo strak! Super :)

Wij wenst jouw hele gezellige feestdagen en een gezonden liefdevol 2014 toe!
Lieve groetjes van ons 2'tjes

Stampidoe@gmail.com zei

Ja deze is helemaal gaaf zeg, super gedaan en mooie kleuren combi

karin zei

Ik was even aan het neuzen op je blog, wat een prachtige kaart is dit, heel mooi gemaakt !
groetjes,
Karin