maandag 2 december 2013

Trekking Winnaar Thinlits Label Card Die

Trekking Winnaar Thinlits Card Die en Nieuwe Aktie voor December

Ik had beloofd dat ik vandaag de winnaar zou trekking van de Thinlits Card Dies onder de klanten die in Oktober en/of  November een bestelling gedaan hadden vanaf 40,00 euro.
2 Klanten hadden zowel in Oktober als November voor 40,00 euro gekocht dus hun namen heb ik dan ook 2x in de pot gedaan.

En zijn jullie ook zo benieuwd wie deze gave Set  Thinlits Label Card Die twv 39,95 gewonnen heeft???





Nou hier gaat die dan............................................................................tromgeroffel
......................................................tromgeroffel.........................................................

tromgeroffel...........................................................................................tromgeroffel






De winnaar is Yvon.


Gefeliciteerd Yvon,  de prijs komt zo snel mogelijk jou kant op. Heel veel plezier ermee. :))



 
Hier nog even een You-Tube filmpje zodat je kan zien hoe leuk hij is. :)



Eigen Aktie voor December


Omdat December toch al zo'n een dure maand is en ik het ook heel leuk vindt om iemand iets cadeau te doen wil ik onder al mijn klanten die deze maand een bestelling plaatsen een cadeaubon twv 10,00 euro verloten. Hoe leuk is dat?? :))


Nieuw ronde nieuwe kansen. ;) En wie weet ben jij de gelukkige. Begin Januari trek ik dan de winnaar.

Fijne dag nog.

Groetjes Rosalien



2 opmerkingen:

Stampidoe@gmail.com zei

o, stuiterstuiterstuiter, wat gaaf ik heb deze mooie set gewonnen

Thanks dit is ene mooie sint cadeau.

Liefs Yvon

Je@net zei

Gefeliciteerd, Yvon, da's zeker een mooi Sinterklaascadeautje!