vrijdag 24 januari 2014

Hello Spring

Nu eens even iets anders als kaartjes, hoewel......het zijn eigenlijk mini kaartjes als je het goed beschouwd. ;)
Deze keer heb ik een set ATC kaartjes gemaakt met Voorjaar als Thema. De stempels die ik gebruikt heb heten  "Springtime Hello" en staan in de Spring/Summer Catalogus waaruit je vanaf 28 januari kan bestellen.
De achtergrond stempel heet Dictionary en kan je in de Annual Catalogus vinden. Dit is een grote stempel en voor veel doeleinden te gebruiken.
Op de bloemen heb ik in het hart de Basic Rhinestones geplak nadat ik ze eerst ingekleurd hebt met de markers in bijpassende kleur.
De randen van de kaartjes heb ik gedistressed met Soft Suede.



Gebruikte materialen:
Papier: Cardstock Very Vanilla, Crushed Curry.
Stempels: Springtime Hello, Dictionary.
Inkt/Markers: Soft Suede, Crushed Curry, Crumb Cake, Old Olive.
Gereedschap: Framelits Bitty Banners.
Embellishments: Jewels Basic Rhinestones.

Wil je een ATC kaart ruilen met mij? Dat kan door mij een mailtje te sturen op m.zwackhalen@planet.nl.


Bedankt weer voor je bezoek aan mijn blog. :)
Fijne dag.

Groetjes Rosalien

1 opmerking:

Stampidoe@gmail.com zei

Hbe niet veel met atctjes maar deze zijn wel heel mooi, mooie stempelset ook.

groetjes yvon