donderdag 2 januari 2014

Winnaar Cadeaubon van 10,00 Euro

Ik had beloofd een winnaar te trekken voor de cadeaubon van 10,00 euro onder de klanten van December. :)) Hier komt die.


En de winnaar is geworden......................................................


                                                         Magda van Spankeren.

Gefeliciteerd Magda, jij mag iets uitzoeken voor 10,00. Besteed je meer dan wordt dit bedrag gewoon verrekent met je aankoop. ;) Mail je bestelling door naar: m.zwackhalen@planet.nl

Ik wil alle klanten nogmaals bedanken voor het vertrouwen dat jullie het afgelopen jaar in mij hadden, en ook dit jaar hoop ik jullie weer tot volle tevredenheid te kunnen helpen. :))

Ook al mijn volgers en mensen die reacties achter laten op mijn blog, bedankt hiervoor. :)) Dat wordt zeer gewaardeerd. :))

Het afgelopen jaar was zeer hectisch voor mij, huis te koop, verhuizing, ziekenhuis bezoeken ( chemo van mijn man ) dochter die een huis gekocht heeft, dus ook daar klussen,  etc.,  waardoor het mij niet lukte om bij jullie allemaal langs te komen en reacties op jullie Blogs achter te laten.
Dit jaar hoop ik dat het wat rustiger wordt zodat ik daar meer tijd voor krijgt.

Ik ben nu ook bezig met Open Dagen, Makes and Takes en Workshops te plannen dus die komen binnenkort op mijn Blog te staan.
Ook komt er een leuke Candy op mijn Blog.
Mocht je voor één van deze twee of allebei belangstelling hebben hou mijn Blog dan in de gaten. ;)

Tot gauw. :))


Groetjes Rosalien

1 opmerking:

Stampidoe@gmail.com zei

Hoop dat 2014 voor jullie heel wat rustiger wordt dan afgelopen jaar, succes Rosalien.

Liefs Yvon