dinsdag 25 februari 2014

Happy Birthday

Het is zolang geleden dat ik dit model kaartje gemaakt had. Dus toen ik hem weer tegen kwam op internet dacht ik ja, die ga ik maken. Ik heb eigenlijk geen idee hoe dit model heet, jullie?
Het gleufje in de midden van de kaart bleek eerst te krap te zijn waardoor er veel spanning op de kaart stond. Uit elkaar halen ging niet meer zonder de kaart te beschadigen dus dan maar heel voorzichtig met de schaar een smal randje weg knippen. Nu is hij weer net iets te los waardoor hij neigt naar boven te komen.
Nou ja, weer geleerd om de volgende keer hier goed op te letten. ;) Hij is en blijft leuk om te maken.



Gebruikte Materialen:

Papier: Cardstock Bermuda Bay, Crushed Curry.
Stempels: Express Yourself, Springtime Hello.
Inkt: Bermuda Bay, Crushed Curry.
Gereedschap: Decorative Dots Embossingfolder ( SAB )., Scallop Trim border Punch.
Embellishments: Stitched Satin Ribbon Summer Starfruit.


Fijne dag en bedankt voor je bezoek. :))

Groetjes Rosalien

Geen opmerkingen: