zondag 2 februari 2014

Just Because...

Vandaag hebben wij een sketch bij de Challenge van de Dutch Card Lovers. Marjan vond dat  het wel weer eens tijd werd hiervoor, aangezien het al zolang geleden is dat we eens sketch  gedaan hebben.
Dus bij deze... :) Leuk Marjan, voor mij is het idd erg lang geleden dat ik een sketch gebruikt hebt, dus het was weer even omschakelen...lol....

Voor mijn kaart heb ik de stempels uit de Sale a Bration Aktie genomen, namelijk Petal Parade.
Aangezien deze stempels passen bij het Designpapier Sweet Sorbet van de Sale a Bration Aktie leek het mij leuk om dat papier eens na te stempelen in dezelfde kleuren. En dit is het resultaat geworden. Ik vindt hem heel leuk, lekker vrolijk en echt voorjaar met deze kleuren. :)



Gebruikte Materialen:
Papier: Cardstock Whisper White, Crisp Cantaloupe, Pistachio Pudding.
Stempels: Petal Parade ( SAB ) , A Dozen Thoughts.
Inkt: Crisp Cantaloupe, Pistachio Pudding, Summer Starfruit.
Embellishments: Linen Thread, Designer Vintage Button, Stretch Ruffle Trim Crisp Cantaloupe.
Gereedschap: Sizzlits Little Leaves, Mosaic Punch.


Bedankt voor je bezoek en tot de volgende keer. ;)

Groetjes Rosalien

4 opmerkingen:

Stampin with Liz Design zei

Hele mooie kaart geworden! Petal Parade is ook een erg leuke stempelset, heb er ook al druk mee gewerkt!

Jane zei

Prachtige kaart. De kleuren staan mooi bij elkaar.

Unknown zei

Wat een ontzettend leuke stempelset is dit he? Je kunt er zoveel kanten mee op. Jouw kaart is ook SUper :-)

Sue Lelli zei

LOVE your colors and your stamping! That button with the leaves is a FAB focal point! LOVELY card!