zondag 23 maart 2014

Gezellig Freubelen Met Mijn Zus

Een paar weken geleden was mijn zus bij mij om gezellig samen te freubelen. Aangezien zij een aantal SU stempels heeft en even geen inspiratie had wat hiermee te doen zijn we met haar stempels aan de slag gegaan en daar zijn deze 2 kaartjes uit voortgekomen.
De stempels van de eerste kaart zijn Retired en waren vorig jaar te verkrijgen tijdens de SAB Aktie.
Deze kaart heb ik in één kleur gehouden.
Met de Window Frames Collection heb ik 2 frames uitgestanst, één  in de kleur Very Vanilla en de andere in Perfect Plum. Voor de binnenkant van de Very Vanilla heb ik vervolgens een malletje uitgestanst uit printerpapier en dat malletje heb ik gebruikt om het midden met een sponsje in te kleuren in de kleur Wisteria wonder. Daar bovenop heb ik de fiets in Perfect Plum gestempeld.
Om de Frames heen heb ik met de Festive Piercing Pack een randje geprikt. Dat geeft het net dat beetje extra die de kaart nodig heeft. ;)




Voor de 2e kaart heb ik de Brayer gebruikt.
Als eerste heb ik een rondje geponst en op het Whisper White Cardstock bevestigd want dat moet straks de zon worden. ;)  Daarna ben ik met de Brayer in de kleuren Old Olive, Summer Starfruit en Pool Party eroverheen gerold en heb ik de kleuren in elkaar over laten lopen.
Vervolgens heb ik met het malletje waar ik het rondje uit geponst hebt  op de plek van de zon neergelegd zodat ik die met een sponsje in kon kleuren. Dat heb ik met de kleuren Summer Starfruit en Primrose Petals gedaan.
Om nu een beetje diepte te creeëren in het gras en in de lucht heb ik een randje afgescheurd van het printerpapier en op de kaart gelegd en vervolgens met een sponsje langs de randjes gekleurd.
Daarna heb ik de bomen uit de Lovely as a Tree Stempel Set erop gestempeld in de kleur Early Espresso. En in die zelfde kleur heb ik met de Marker de vogels erop getekend.
Als laatste dan nog een Nederlandse  tekst uit de Sentimenten Set.
De kaart heb ik vervolgens gemat op Early Espresso en op de basis kaart Very Vanilla geplakt.



Gebruikte Materialen Kaart 1:
Cardstock: Very Vanilla, Wisteria Wonder, Perfect Plum.
Stempels: Feeling Sentimental.
Inkt: Wisteria Wonder, Perfect Plum.
Gereedschap: Framelits Window Frames Collection, Piercing Mat, Piercing Tool, Festive paper Piercing Pack, Boho Blossom Punch, Thinlits Circle Card.
Embellishments: Jewels Basic Pearls.


Gebruikte Materialen Kaart 2:
Cardstock: Very Vanilla, Whisper White, Early Espresso.
Stempels: Lovely as a Tree, Sentimenten.
Inkt/Marker: Early Espresso, Old Olive, Summer Starfruit, Pool Party, Primrose Petals.
Gereedschap: 1 Inch Circle Punch, Brayer.


Leuk dat je langs kwam. ;)

Groetjes Rosalien

1 opmerking:

Stampidoe@gmail.com zei

Ik reageer niet overal op maar deze is echt schitterend kende de techniek al heel lang maar als je het dan zo weer ziet begint het te kriebelen