zaterdag 1 maart 2014

Hip Hip Hooray Card Kit

 
Ik zie dat ik er een paar volgers bij heb. Wat leuk en welkom op mijn Blog. :)




Vanaf vandaag verkrijgbaar de Hip Hip Hooray Card Kit.
Dit is de ideale en goedkope manier voor mensen die de SU producten eens uit willen proberen. 
Hoe gaaf is dat. :))



Dit zit er in de Kit :

20 kaarten in Craft in 2 Designs
Clear Stamp Block en Stampin Dimensionals
WitteTwine en Clips
Basic Grey Stampin Spot ( mini Ink Pad )
20 Craft Enveloppen
Hip Hip Hooray Stempelset ( 3 stempels met de teksten: Thanks, Hip Hip Hooray, Just For You )
5 vellen zelfklevende die- cut embellishments
Kleuren brochure met instructies om de voorbeeldkaarten te maken.

Deze Kit kost 24,95 en het artikelnr. is 134998.

Omgerekend is dat 1,25 per kaart. Ga daar maar eens een kaart voor kopen. ;) En hoe leuk is dat om ze zelf te maken. Zeker met het mooie instructie boekje erbij kan er niks mis gaan. Een kind kan de was doen...lol....

Om alles beter te kunnen zien wat je er allemaal mee kan doen en wat erin zit is hier de Flyer.

Dit You-Tube Filmpje laat ook nog eens goed zien wat er allemaal in zit.




De voorbeeldkaarten van het pakket.


Mocht je deze Kit willen bestellen dan kan je mij mailen op m.zwackhalen@planet.nl




Sale a Bration

Er is nog steeds gelegenheid om deze maand een Party te boeken. Je kan nu extra producten verdienen vanwege de Sale a Bration periode die tot 31 Maart duurt. Dus ik zou er zeker gebruik van maken. ;)
Ook bij je bestellingen kan je extra producten verdienen.
En heb je na zitten denken om misschien ook Demonstratrice te worden dan zitten er ook voor jou voordelen aan. Kijk hier nog maar eens bij dit berichtje. ;)


Ook mijn eigen Aktie loopt nog steeds tot eind van deze maand. Zie berichtje hieronder.

En omdat het nu feestmaand is vanwege de SAB Aktie waarbij je bij een aankoopbedrag vanaf 60,00 euro een gratis product uit de SAB folder mag kiezen doe ik er ook nog een schepje bovenop.
Koop je bij mij de set Sentimenten twv 35,95 euro en vul je dit aan met producten naar jou keuze tot een bedrag van 60,00 euro dan krijg je van mij 6,00 euro korting en dan krijg je nog steeds 1 artikel gratis uit de SAB Folder. :)) Hoe cool is dat. ;)
Mocht je besluiten hiervan gebruik te maken dan kan je mij mailen op m.zwackhalen@planet.nl
En onder de mensen die in Februari/Maart een bestelling plaatsen verloot ik ook nog een keer een stempel set uit de SAB Aktie. Win/win situatie. ;)
Deze aanbieding geld tot 30 maart.

Hier is de foto van de Stempel Set Sentimenten waar het om gaat.



En wil je nog eens wat inspiratie opdoen wat voor leuks je hiermee allemaal kan maken dan kan je de Blog Hop nog doen. Hier vindt je de Blog Hop.


 Groetjes Rosalien

Geen opmerkingen: