maandag 17 maart 2014

Interactieve Kaart


Yeahhh!! Dankzij mijn schoonzoon kan ik weer foto's uploaden en is de pc weer up to date. :) Dus ik kan gelukkig weer mijn creaties laten zien. :) Bedankt Dominic. ;)

Deze keer was het mijn beurt om de Challenge te bedenken bij de Dutch Card Lovers en het leek mij leuk om weer eens een interactieve kaart te maken. Dus kaarten met bewegende flapjes, draaiende onderdelen, dingen die kunnen schuiven etc.
Dit model kaart was alweer veels te lang geleden dat ik die gemaakt had dus deze had ik al in gedachten.
Probleem deze keer is dat mijn inspiratie een beetje weg is, wat erg lastig is als je een voorbeeld kaart wilt maken. Ik wilde een strak clean and simple kaartje maken. Dat is wel gelukt maar toch ben ik niet helemaal tevreden. Misschien was een andere stempel leuker geweest als dit aapje??? Of ben ik te streng voor mij zelf. ;)




Gebruikte Materialen:
Cardstock: Whisper White, Tempting Turquoise, Tagerine Tango.
Stempels: Zoo Babies.
Inkt: Tangerine Tango.
Gereedschap: Banners Framelits, Word Window Punch, 1 inch Circle Punch, 1 1/4 Scallop Circle Punch, Decorative Dots Embossingfolder.
Embellishments: Bakers Twine Island Indigo, Brights Button Tangerine Tango.

Op het Challenge Blog staan schitterende creaties van de andere DT Leden, dus ben je inspiratieloos dan kan ik je verzekeren dat je bij het zien van hun creaties bij jou ook de ideeeën komen opborrelen.
Ik ben heel benieuwd wat iedereen voor moois hiermee maakt. Ik hoop dat jullie deze uitdaging leuk vinden. :)) Veel succes!

Groetjes Rosalien

Geen opmerkingen: