vrijdag 21 maart 2014

Notitieboekje Gepimpt

Deze keer eens iets anders als een kaart. Ik wilde al heel lang een notitieboekje pimpen maar het kwam er elke keer niet van. En eindelijk is het mij gelukt, zie hier het resultaat.
Ook de binnenkant heb ik hier en daar in de rechter beneden hoek een afbeelding gestempeld om de binnenkant wat minder saai te maken. ;)



 
 






Gebruikte Materialen:
Notitieboekje
Cardstock: Baked Brown Sugar.
Stempels: Off The Grid, Peechy Keen, Happy Watercolor, Perfect Pennants.
Inkt: Baked Brown Sugar, Coastal Cabana, Primrose Petals, Calypso Coral, Bermuda Bay, Crisp Cantaloupe, Pistachio Pudding.
Gereedschap: On Film Framelits.
Embellishments: Washi Tape Retro Fresh This and That, Bakers Twine Gold.

Leuk dat je langskwam op mijn blog. ;)

Groetjes Rosalien

1 opmerking:

Stampidoe@gmail.com zei

Super leuk idee heb dit boekje ook nog kan hem misschien maken voor in mijn tas