maandag 17 maart 2014

Thanks en Live Stream met Stampin Up

Ja hoor, hij is er weer...lol....Ik kan het toch niet laten om weer de Petal Parade Stempel Set te gebruiken. Ik blijf hem geweldig vinden. :) En nog leuker is het dat je deze stempel set gratis kan verdienen tijdens de SAB Aktie. Je mag namelijk bij elke 60,00 euro die je  besteed een gratis artikel uit de SAB Folder kiezen. Deze Aktie loopt nog tot eind Maart.
De stempel Thanks is helaas Retired maar ik wilde hem zo graag gebruiken. Ook deze blijf ik leuk vinden en vindt het dan ook zonde om hem in de kast te laten liggen. ;)




Gebruikte Materialen:
Cardstock: Whisper White, Pool Party.
Stempels: Petal Parade, Harvest of Thanks ( Retired ).
Inkt: Pool Party, Old Olive, Crushed Curry.
Gereedschap: Framelits Apothecary Accents.


En dan nu het leuke nieuws. :))


Live Stream met Stampin Up


Lijkt het jou leuk om samen met SU Live aan de slag te gaan en leuke projecten te maken? Dat kan nu. :))



Voor Wie?
-  Dit is voor iedereen toegankelijk. Dus nodig je vrienden of familie uit en ga gezellig met SU aan de slag en maak er een gezellige avond van. :)

Wanneer?
-  Op woensdag 26 Maart om 20:30 uur kan je Live mee doen met deze workshop.

Wat heb je nodig?
-  Het enige wat je voor deze Workshop nodig hebt is de All Wrapped Up Bundle op pagina 6 van de SAB Folder. Ook wordt  de Sweet Sorbet Designer Series Paper gebruikt die je gratis tijdens de SAB kan verdienen.

Waar?
-  Gewoon thuis achter je Computor, Tablet , Smart Phone, of sluit je PC op de TV aan en log in op:
http://www.ustream.tv/channel/stampin-up-eu


Waarom?
-  Er komen zoveel feestdagen en gelegenheden aan zoals Pasen, Moederdag, Diploma Uitreiking etc. en SU wil je helpen om hierop voorbereid te zijn.

Random Door Prizes!
-  Er worden Random Prijzen uitgedeeld door SU onder de deelnemers. Dus dat is extra leuk. :))




Dus wil je ook mee doen en je hebt dit Pakket nog niet in huis dan kan je hem nog bestellen samen met de SAB Sweet Sorbet Designer Series Paper.

All Wrapped Up Bundle kost:

In Clear : Artikelnr. 135340 - 65,80 euro
In Wood: Artikelnr. 135339 - 68,80 euro

Dit zit er in de Bundle:
• Oh, Goodie Clear-Mount Stamp Set ( is ook in Wood te verkrijgen )
• Gumball Green Classic Stampin’ Pad
• Smoky Slate Stampin’ Write Marker
• Tag a Box Bundle
• Tag a Bag Bundle
• Tab a Bag Accessory Kit
• Bermuda Bay 1/8" Taffeta Ribbon
• Crushed Curry 3/4" Chevron Ribbon


Sweet Sorbet Designer Series Paper - Artikelnr. 133521 - Free! als SAB Item

Heb je al het één en ander hiervan in huis dan je ook de ontbrekende artikelen bestellen. ;)

Speciaal voor deze gelegenheid doe ik woensdagavond 19 Maart een extra verzamelbestelling weg. Het is een beetje kort dag maar ik wil zeker weten dat alles op tijd binnen is. ;)

Wil je liever gezellig met andere deze avond doen?
Dat kan. :)) Heb je geen mensen in je omgeving die dit leuk vinden of wil je liever niet alleen meedoen maar gezellig met een groepje andere dames ? Dan is er ook de mogelijkheid om bij mij te komen.
Ik heb plek voor max. 6 mensen en ik zorg voor koffie/thee en wat lekkers. Jij zorgt alleen dat je de benodigde spullen meeneemt of bij mij besteld zodat die hier klaar liggen voor je. ;)
Samen maken we er een gezellige avond van. :)

Groetjes Rosalien

Geen opmerkingen: