zondag 30 maart 2014

Uitdaging Kaart met bijpassende Envelop

Anja's uitdaging bij de Dutch Card Lovers is om een kaart met bijpassende envelop te maken. Helemaal leuk. :)
Na even zoeken en puzzelen wat ik eigenlijk wilde maken kwam ik op deze set van Geometrical met bijpassende pons uit.
Ook wilde ik vrolijke en heldere kleuren gebruiken en zo kwam ik op de kleuren Bermuda Bay, Crushed Curry en Strawberry Slush.
De achtergrond stempel Off The Grid doet het er ook leuk bij.
Hierbij heb ik hier en daar een paar vakjes ingekleurd met de Markers in de bijpassende kleuren.
Als laatste een paar sequins als finishing touch.




Gebruikte Materialen:
Cardstock: Whisper White, Crushed Curry.
Designpapier: Kaleidoscope Designer Series Paper.
Stempels: Geometrical, Off The Grid.
Inkt/Markers: Bermuda Bay, Crushed Curry, Strawberry Slush.
Embellishments: Gold Sequin Trim.
Gereedschap: Triangle Punch.


Het DT heeft ook geweldige leuke voorbeelden gemaakt dus een bezoekje aan ons Challenge Blog is zeker een aanrader. ;)

Ik ben benieuwd wat voor leuks wij deze week te zien krijgen. :)

Fijne dag.

Groetjes Rosalien

3 opmerkingen:

Marjan zei

Heel gaaf is jouw set, Rosalien!

Stampidoe@gmail.com zei

geweldige mooi met bijpassende vlop

Sue Lelli zei

This is so FABULOUS!!! Love the colors and the graph look and the matching envelope!