donderdag 27 maart 2014

Uitleg Doosjes van Live Stream Event en Privé Workshopje ;)

Gisteren hadden we voor het eerst een Live Event met Stampin Up. Via Live Stream konden we meedoen met de workshop waarbij we de set All Wrapped Up Bundle gebruikt hebben.
Het tempo lag echter veels te  hoog om mee te kunnen doen maar hier is een filmpje op You-Tube waarbij het in een rustiger tempo uitgelegd wordt hoe je de doosjes moet maken.
Have Fun! ;)





Een paar weken geleden was Geralda bij mij om wat inspiratie en ideeën op te doen.
Ik heb gekozen voor deze technieken die leuk zijn om te doen en een leuk effect geven en voor iedereen te maken is ongeacht de ervaring die men heeft.
Bij het eerste kaartje heb ik de vlinderstempel met de Markers ingekleurd en vervolgens gestempeld. Het is leuk om te zien hoe de kleuren in elkaar overlopen. Ik ga hiermee nog eens verder spelen en wat fellere kleuren gebruiken. Het effect zal dan totaal anders zijn. :)
Ik heb 2 maten Cardstock Very Vanilla op elkaar gelegd en daarover heen  gestempeld en het kleine stukje later gemat. Zo lopen de afbeeldingen mooi door.




Bij dit kaartje heb ik  met de Label Framelits Collection een malletje gemaakt en op Very Vanilla Cardstock gelegd en daarna het frame ingekleurd met een sponsje in de kleuren So Saffron en Pear Pizzazz.
Het midden heb ik wat lichter van kleur gelaten. Vervolgens heb ik de afbeelding in Rich Razzleberry erop gestempeld.
Om de Frame heen heb ik met de Festive Paper Piercing Pack een rand geprikt. Dit geeft een extra dimensie aan de kaart.
Als laatste de vlinders aangebracht. Die horen hier nu eenmaal bij. ;)




Gebruikte Materialen Kaart 1 :
Cardstock: Very Vanilla, Coastal Cabana, Baked Brown Sugar.
Stempels: Best of Butterflies, Express Yourself ( Hostess ).
Inkt: Baked Brown Sugar, Coastal Cabana, Crisp Cantaloupe.
Gereedschap: On Film Framelits Dies.

Gebruikte Materialen kaart 2 :
Cardstock: Very Vanilla, Rich Razzleberry, So Saffron.
Stempels: Blooming with Kindness, Papillon Potpourri.
Inkt: Rich Razzleberry, So Saffron, Pear Pizzaz.
Gereedschap: Bitty Butterfly Punch, Piercin Mat, Piercing Tool, Festive Paper Piercing Pack, Framelits Lables Collection.


Fijne dag en bedankt voor het langs komen. ;)

Groetjes Rosalien

Geen opmerkingen: