woensdag 19 maart 2014

Voorjaars Tag Swap

Met een aantal SU collega's hebben we een Tag Swap gehouden met de producten uit de Spring/Summer Catalogus. Op deze manier doen we van elkaar weer leuke ideeën op.

De Tag heb ik gemaakt met behulp van de Scallop Tag Topper Punch  in de kleur Very Vanilla. Geweldig vindt ik deze nieuwe Tag Topper Ponsen. Behalve tags kan je nog veel meer leuke dingen ermee doen, zoals b.v. doosjes maken, als sluiting op een kaart ( wat erg populair is op dit moment ).
Daarna heb ik de achtergrond gestempeld met de Hardwood achtergrond stempel met daarbovenop de bloemen uit de Springtime Hello set. Ook de tekst komt uit deze leuke set.
Alle bloemen heb ik met de Markers ingekleurd. De gele bloem heb ik in de kleur Crushed Curry en More Mustard ingekleurd en de paarse in de kleur  Rich Razzleberry. De kleur van de bladeren is Gumball Green.
Bovenop de gele bloem heb ik als hartje een Candy Dot geplak wat weer een leuk effect geeft. De bijen zijn in de kleur Soft Suede gestempeld en de vlinder komt uit de meest favoriete vlinder set genaamd  Papillon Potpourri. Deze is gestempeld in de kleur Rich Razzleberry op Wisteria Wonder Cardstock.
En als laatste heb ik de tag afgewerkt met de Natural  Chevron Ribbon welke ik dichtgebonden heb met de Gold Bakers Twine.



Dit zijn de prachtige Swap Tags die ik van mijn collega's mocht ontvangen. :))


Van links naar rechts zijn ze van:
Jorca, Gonny, Jose, Caroline, Ji Hye, Frederique.

Bedankt dames voor de mooie Tags. :)


Gebruikte Materialen van mijn Tag:
Cardstock:  Very Vanilla, Wisteria Wonder.
Stempels: Hardwood, Springtime Hello, Papillon Potpourri.
Inkt/Markers: Sahara Sand, Soft Suede, Rich Razzleberry, Crushed Curry, More Mustard, Gumball Green.
Gereedschap: Scallop Tag topper Punch, Bitty butterfly Punch, Word Window Punch.
Embellishments: Candy Dot, Natural Chevron ribbon, Gold Bakers Twine.


Fijne dag en bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. :)

Groetjes Rosalien

Geen opmerkingen: