zaterdag 3 mei 2014

3 Cheers For You

Deze stempel set Happy Hour  lag al even te wachten op mij om gebruikt te worden. En dat is nu eindelijk gebeurd. :)
Ik heb wat kaarten nodig voor verjaardagen want daar bleek ik al zo'n beetje doorheen te zijn.
Deze set is trouwens niet alleen voor verjaardagen te gebruiken hoor, er zitten ook hele leuke kerst ornamenten bij dus ook daar is hij geschikt voor. ;)
Ik had ook zin in wat vrolijke en frisse kleuren dus heb ik Melon Mambo, Crushed Curry en Strawberry Slush te voorschijn gehaald.





Gebruikte Materialen:
Cardstock: Whisper White, Melon Mambo.
Stempels: Happy Hour.
Inkt/Markers: Crushed Curry, Strawberry Slush.
Gereedschap: Itty Bitty Shapes Punch Pack.
Embellishments: Candy Dots Brights.

Fijne dag en leuk dat je langs kwam. :)

Groetjes Rosalien

Geen opmerkingen: