woensdag 21 mei 2014

Birthdays are like hairballs....

Deze stempel die ik gebruikt hebt komt uit de set Giggle Greetings. Deze set bestaat uit 4 grappige figuren met teksten. :) En eindelijk heb ik er een kaart mee kunnen maken. :)
Bij het Su-per Challenge Blog hebben ze weer een leuke sketch en als het goed is kan mijn kaart nog net op tijd mee doen met hun Challenge.....lol...het is weer een last minute kaartje. ;)



De achtergrond heb ik gesplitst in 2 delen. De stempel die ik voor de achtergrond gebruikt hebt is Spiral Spins.  Het bovenste gedeelte heb ik gestempeld in Summer Starfruit en het onderste gedeelte in Bermuda Bay. Deze 2 gedeeltes heb gescheiden met 2 kleur lint in dezelfde kleuren.
De afbeelding heb ik gestempeld met Stazon op Watercolor Paper en ingekleurd met de Aquapainter.
Het was leuk om dit kaartje te maken en ik heb er echt van genoten, even lekker "Me" time. :))


Gebruikte Materialen:
Cardstock: Bermuday Bay, Summer Starfruit, Watercolor Paper.
Stempels: Giggle Greetings, Spiral Spins.
Inkt: Bermuda Bay, Summer Starfruit, Smoky Slate, Primrose Petals.
Gereedschap: Aquapainter, Bitty Banners Framelits, Circle Framelits, Itty Bitty Shapers Punch Pack.
Embellishments: Candy Dots Subtles, Taffeta Ribbon Bermuda Bay, Satin Stitched Ribbon Summer Starfruit.

Fijne avond nog. ;)

Groetjes Rosalien

2 opmerkingen:

Yvonne zei

Leuke kaart! Gezellig dat je meedoet met de SU-per challenge. Groeten, Yvonne

Erna Logtenberg zei

Oh die kat vind ik ook zooo grappig! Je kaart is superleuk geworden! Bedankt voor het meedoen bij SU-per Challenges! Lieve groetjes, Erna