woensdag 25 juni 2014

Weekly Deals

En alweer is er een week voorbij en zijn de nieuwe Weekly Deals weer online. Voor deze week zijn dat deze producten.




Mocht er hier iets voor je bijzitten, dan kan je mij tot zondag 27 juni je bestelling door mailen op m.zwackhalen@planet.nl. Dan gaat de laatste verzamelbestelling van deze maand de deur uit.
Vergeet hierbij ook niet de Voorjaar/Zomer Catalogus door te lopen  of hier nog iets voor je bijzit want deze eindigt eind van de maand, net als de winter Carryover lijst. Daarna zijn deze artikelen niet meer te verkrijgen. Ditzelfde geld ook voor de Retired Artikelen en de Clearance Rack in de Webwinkel. Hiervoor geld OP =OP.

Ook de Aktie dat je in kan stappen als Demonstratrice voor 65,00 euro loopt eind deze maand af. Mocht je hierover willen nadenken wacht dan niet te lang hiermee want voor je het weet is de tijd om. ;)
Mocht je willen besluiten om ook in te stappen dan verwelkom ik je graag in ons gezellige Team. Op 2 augustus hebben wij weer onze Team Dag waar je ook van harte welkom bent.
We delen Tips en Tricks, hebben Workshopjes en maken er een gezellige dag van met ons allen.
Wij hebben er weer zin in. :)





Volgende week 1 July komt de nieuwe Annual Catalogus uit en ik kan niet wachten hierop. Er staan zulke gave dingen in die op mijn verlanglijst komen te staan, deze lijst wordt alleen maar langer in plaats van korter......bloos....
Ben jij niet zo van kaarten maken maar wel van Scrappen en Project Life?? Dan kan jij nu je hart ophalen met de nieuwe Catalogus. :) Zooooo leuk allemaal. Ik ben alweer spontaan aan het Scrappen en Project Life geslagen...lol....
Heb jij de Catalogus nog niet? Deze kan je hem bij mij aanvragen en dan stuur ik hem zo snel mogelijk naar je op. Bij een bestelling van 35,00 euro krijg je hem gratis van mij.

Een hele fijne dag vandaag en ik hoop op een beetje zonneschijn. ;)

Groetjes Rosalien

Geen opmerkingen: