zondag 20 juli 2014

Bon Appetit

Margot bedacht een leuke Challengebij de DCL met het Thema Eten, zie de foto.



Ik heb mij laten inspireren door de stempelset Num-Num en de Sweet Treat Cups.
Samen met het designpapier Sweet Taffy is het een vrolijk geheel geworden.
Het lint was eigenlijk Silver  van kleur. Ik heb hem echter met de Blendabilitie ingekleurd in de kleur Pumpkin Pie zodat hij weer bij het designpapier past. ;)
Verder heb ik hem bewust heel eenvoudig gehouden.
De Treat Cup heb ik gevuld met Toppings voor Cake/Ijs. Deze kleuren paste er perfect bij. ;)




Gebruikte Materialen:
Cardstock: Whisper White, Pumpkin Pie.
Designpapier: Sweet Taffy.
Stempels: Num-Num, Papillon Potpourri, teeny Tiny Sentiments.
Inkt: Pumpkin Pie.
Markers: Pumpkin Pie, Old Olive, Melon Mambo, Tempting Turquoise.
Blendabilitie: Pumpkin Pie.
Embllishments: Silver 1/8 ribbon.
Gereedschap: Word Window Punch, 2 3/8 Scallop Circle Punch, 1 3/4 Circle Punch, Sweet Treat Cup.


Op het Challenge Blog staan  mooie inspiratie voorbeelden van de andere DT leden en onze Gastdesigner. Kijk maar eens.

Bedankt voor het langs komen en geniet van het mooie weer. ;)

Groetjes Rosalien

1 opmerking:

Marjan zei

Mooi kleurig geheel en erg leuk die cupcake met toppings in het venster, gaaf hoor!