vrijdag 22 augustus 2014

Hello There

Van de week kwam ik op internet een leuke techniek tegen over een achtergrond maken van je kaart. Er was ook een video van op You-Tube die ik wilde delen met jullie. Helaas ben vergeten op te schrijven van wie de was en ik kan hem nu dus niet meer vinden. :(

Aangezien ik nog helemaal in de ban was van de mooie kleurencombi van het SU-per Challenge Blog wilde ik deze kleuren ook voor deze kaart gebruiken. En ook hier heeft hij mooi uitgepakt. :)
De achtergrond heb ik gemaakt door met de stempel van Four Feathers eerst met de lichtste kleur inkt te beïnkten en te stempelen, vervolgens ga je rondom je afdruk gewoon door stempelen tot er geen inkt meer van je stempel afkomt. Dat doe je meerdere keren op je kaart op verschillende plekken. Dan pak je de volgende iets donkerder kleur en doe je precies hetzelfde, en als laatste nog een keer met de donkerste kleur. Dat geeft een leuk effect doordat je verschillende kleuren afbeeldingen in verschillende kleur varianten met tussendoor een wazige afdruk krijgt.
Omdat de achtergrond er al ruig uitziet heb ik van  het Burlap Ribon ook stukjes draad weg gehaald zodat dat ook een stoer uiterlijk krijgt.

Mocht ik de video van deze Tutorial nog tegen komen dan zal ik hem hier delen met jullie. ;)

Yep, na lang zoeken heb ik eindelijk de video gevonden. :) Hier kan je hem bekijken.



Gebruikte Materialen:
Cardstock: Old Olvie, Early Espresso, whisper White.
Stempels: Four Feathers, Hello There ( Hostess ).
Inkt/Markers: Old Olive, Early Espresso, Perfect Plum.
Embellishments: Burlap Ribbon, Button Regals Collection, Bakers Twine Early Espresso.


En hebben jullie deze techniek al geprobeerd? Probeer hem maar eens, hij is echt heel leuk. ;)
Mocht je hem ook willen maken dan vindt ik het leuk om jou creatie ook te zien. Laat dan een linkje achter bij reacties en kom ik bij jou op bezoek. :)

Fijne dag en tot gauw weer. ;)

Groetjes Rosalien

Geen opmerkingen: