woensdag 13 augustus 2014

Publicatie Tijdschrift So Family

Mijn project in het Franse tijdschrift "So Family" is ook gepubliceerd. :) Ik heb na even zoeken een gratis online versie gevonden en gedownload.

De opdracht hier was om traktatie doosjes te maken, uitnodigingskaarten en versieringen voor rietjes. Dit alles in vrolijke zonnige en uitbundige kleuren en in het Thema Uilen.
Ook hier moest ik rekening houden met het wisselen van de Annual Catalogus en kon ik dus alleen producten gebruiken die ook in de nieuwe Catalogus staan.
Gelukkig was er nog ruimte om mij nieuwe spullen op te sturen zodat ik in ieder geval leuk designpapier had. Toen had ik nog 4 dagen om alles te maken en in te leveren.
Wederom is mij dat gelukt. Ook dankzij Winande en Yvon die mij op het laatste moment nog even konden helpen om wat onderdelen opnieuw uit te ponsen, knippen en plakken etc. Er moesten een paar foto's overgedaan worden omdat ze net niet goed genoeg waren. En ze wilden graag een Beautyshot hebben. Tsja, dit alles is ook nieuw voor mij en ik ben natuurlijk geen professionele fotograaf...lol.. Al doende leert men. :)

Helaas hebben ze mijn doosjes niet gebruikt ( die vond ik zelf zo leuk, snik....lol... ) en ook de versieringen van de rietjes hebben ze eruit gelaten. Te weinig ruimte ervoor????? Geen idee, maar wie weet wordt het later nog een keer ergens anders voor gebruikt. ;)
Dus nu hier alleen de kaarten met werkbeschrijving in het Frans ( hebben zij keurig vertaald voor mij vanuit het Engels want ik spreek geen Frans...hihihi..... ).
En een Beautyshot van het geheel.







Heel eenvoudig en makkelijk te maken voor iedereen. ;)


Groetjes Rosalien

2 opmerkingen:

Margot zei

Wat gaaf rosalien! Helemaal leuk dat je in een blad staat!

Stampidoe@gmail.com zei

het blijft er hele leuk uitzien, alleen erg jammer dat ze de andere beschrijving er niet bij hebben gedaan en je geweldige doosje niet.
Hoop dat het er een volgende keer inkomt, maar ja het blijven Fransen, haha..
groetjes yvon