woensdag 13 augustus 2014

Weekly Deals en Project Life

We hebben weer leuke Weekly Deals voor jullie. Zoals gewoonlijk zijn deze aanbiedingen geldig tot en met volgende week dinsdag. Wil je hier iets uit bestellen geef dan uiterlijk dinsdagavond 18:00 uur je bestelling door aan mij.








Project Life


Marrigje één van onze collega demonstratrice laat in dit filmpje van Stampin Up zien hoe je Project Life kan verwerken in je album. Ik waarschuw je alvast want het is heel erg leuk om te doen en verslavend. ;)

Project Life is eigenlijk op een snelle en makkelijke manier scrappen en het verwerken van je foto's. Ideaal voor mensen die niet zoveel tijd hebben of eraan willen besteden.
Je kan zo heel makkelijk een Jaaralbum maken ( een overzicht van gebeurtenissen gedurende het hele jaar ), een vakantie album, een baby album etc. Je kan er alle kanten mee op.
Er zijn kant en klare kaarten verkrijgbaar die je zo in de vakken kan schuiven en/of  kan bewerken, je kan er je journaling op schrijven of je maakt je eigen kaarten PL maken. Ook super leuk om te doen trouwens. En de foto's kan je zo in de vakken schuiven. ;)
Kijk maar eens wat Marrigje ermee gedaan heeft.




In de Annual Catalogus vindt je al een hoop leuke PL artikelen en ook in de nieuwe Herfst/Winter Catalogus vindt je weer leuke PL artikelen. Deze Catalogus gaat  28 augustus in en deze is dan ook online te bekijken.
Mijn vaste klanten zullen hem eerdaags in de brievenbus vinden. ;)
Hier in de webwinkel vindt je alles mooi overzichtelijk bij elkaar.


Heb je hier vragen over of wil je de PL spullen eens Life bekijken? Dat kan. Mail mij voor een afspraak en ik laat je graag alles zien. Dit is natuurlijk  geheel vrijblijvend. ;)
Ook voor andere vragen kan je bij mij terecht.

Groetjes Rosalien



Geen opmerkingen: