vrijdag 5 september 2014

Be You(tiful)

Voor dit kaartje heb ik de sketch gebruikt van de vorige Challenge bij de Creative Challenge Club.
En daarbij heb ik een bijpassend doosje gemaakt met de nieuwe Gift Box Punch Board die je in de Herfst/Winter Catalogus vindt.
Voor het Cardstock heb ik de kleuren Daffodil Delight en Pumpkin Pie gebruikt met daar bij het bijpassende Designpapier uit de Brights Design Paper Stack Collectie.
De bloemen komen van de gave stempel set Flower Patch en die heb ik uit gestanst met de bijpassende Framelits.
In mijn voorraad kwam ik ook nog van dat metalen bloemdraad tegen die ik achter de bloemen gedrapeerd heb. Dat geeft weer een leuk accent.
Bovenop de bloemen en de blaadjes heb ik een klein beetje Dazzling Details Silver gedaan voor een beetje sparkle. ;)



Gebruikte Materialen:
Cardstock: Daffodil Delight, Old Olive, Pumpkin Pie.
Designpapier: Designer Paper Stack Brights Collection.
Stempels: Flower Patch.
Inkt: Daffodil Delight, Old Olive, Pumpkin Pie.
Gereedschap: Banner Punch, Flower Flair Framelits, 1 3/4 Circle Punch, 2 3/8 Scallop Circle Punch, Gift Box Punch Board.
Embellishments: Dazzling Details Silver Sparkle,Candy Dots Brights Collection. Taffeta Ribbon Old Olive.
Overige: Metallic bloemendraad.


Bedankt voor het langs komen en een fijne dag. :)

Groetjes Rosalien

Geen opmerkingen: