woensdag 17 september 2014

Wauw, deze Weekly Deals zijn wel heel gaaf!!

Hebben jullie de nieuwe Weekly Deals al gezien? Ik vindt ze wel heel gaaf deze week. :)
Wat dacht je van die leuke cadeau verpakkingen, geweldig leuk om ze te versieren en als cadeautje weg te geven.
En wat dacht je van de stempel set Happy Hour? Deze zijn niet  alleen leuk om te gebruiken voor de feestdagen maar ook leuk om een verjaardagskaart mee te maken.
En dan die leuke houten embellishments, zo leuk als accent op een kaart, lay-out of bij Project Life te gebruiken. En zo kan ik wel even door gaan.....lol...
Vindt jij ze ook zo leuk en zit er iets voor je bij dan hoor ik het graag en ik bestel hem mee voor je met de verzamelbestelling. Rechtstreeks bestellen kan natuurlijk ook. ;)
Je kan je bestelling mailen naar m.zwackhalen@planet.nl





Fijne dag allemaal en geniet van het zonnetje. ;)
Ik vertrek zo weer richting ons tijdelijk verblijf tijdens de verbouwing en ga genieten van het zonnetje en heerlijk met de honden in het bos wandelen.




We gaan de beekjes en de watervallen opzoeken. Laika ( links op de foto )  begint het water steeds leuker te vinden.
Was ze eerst panisch voor water en natte voeten, nu gaat ze er al uit zichtzelf in.....hihhi....
Ook in het verkeer reageert ze niet meer zo schichtig en angstig. Dus we gaan de goede kant op. ;)
Elke keer weer een stapje vooruit.



Groetjes Rosalien

Geen opmerkingen: