vrijdag 26 september 2014

Weer Thuis en Clearance Rack is aangevuld

We zijn weer thuis dus vanaf nu ben ik weer gewoon bereikbaar. ;)
De verbouwing van de badkamer schiet al aardig op. Aankomende dinsdag wordt hij afgemaakt en kunnen we hem weer in gebruik nemen. Heerlijk, ik kijk er al naar uit. :)
Ik zal nog even aan de poets moeten want zoals het meestal gaat bij een verbouwing zit je hele huis onder een dikke laag stof.
Ik hoop nu ook snel weer creaties te kunnen laten zien.



Ik las zojuist dat de Clearance Rack ook weer aangevuld is. Hier kan je hem bekijken en mocht er iets voor je bijzitten dan zie ik je bestelling graag tegemoet.
Deze maand verloot ik een SU Pakket onder de klanten die een bestelling plaatsen en je hebt nog een paar dagen de tijd om je bestelling door te geven. Op 30 september trek ik de winnaar. Wacht dus niet te lang hiermee.

Fijne avond nog. ;)

Groetjes Rosalien

Geen opmerkingen: