maandag 20 oktober 2014

2014 Autumn-Winter Supplement






Er is vandaag een nieuwe Flyer met een aanvulling op de Autumn-Winter Catalogus uitgekomen.
Deze producten zijn verkrijgbaar zolang de voorraad strekt. Dus op = op.
Wil je hier graag  iets uit hebben wacht dan niet te lang om te voorkomen dat je mis grijpt.
Ik heb al wat op mijn verlanglijstje staan. ;)
Morgen wil ik de bestelling de deur uit doen dus wil je iets mee bestellen laat het me weten.
Je kan mij mailen op m.zwackhalen@planet.nl

Je kan de Flyer hier bekijken of de producten hier in de webwinkel.


Ik ben nog aan het bijkomen van een paar heerlijke dagen in Brussel met SU. We hadden Convention, het grote jaarlijkse evenement van SU waar collega's uit heel Europa bij elkaar komen. Zo gaaf!!
Ik zal snel wat foto's plaatsen etc. zodat jullie ook mee kunnen genieten. Maar eerst moet ik snel wat huishoudelijke taken doen, zoals wassen draaien, opruimen, schoonmaken etc.
En o ja, niet vergeten foto's van de swaps te maken die ik mocht ontvangen en de vele gave cadeau' s die we gekregen hebben. :)


Tot snel. :)

Groetjes Rosalien

Geen opmerkingen: