vrijdag 24 oktober 2014

Hello, You're The Best....

Dit kaartje lag er al even en had ik nog niet laten zien.
Hier heb ik het Crushed Curry Cardstock geembossed  met de Polka Dot Embossingfolder en daarna heb ik diverse teksten op de rondjes gestempeld. Deze teksten  komen van de stempelset Honeycomb Hello. Zo'n gave set die ik eigenlijk nog veels te weinig gebruikt hebt. :)
De afbeelding van de stempel  heb ik met de markers Blackberry Bliss, Crused Curry en Mossy Meadow ingekleurd en daarna gestempeld op Whisper White Cardstock.
Ik vind het zo'n leuk effect geven het verloop van de kleuren op de blaadjes.
De afbeelding heb ik vervolgens uit gestanst met de Chalk Talk Framelits en de randen beinkt met Crushed Curry.
Daarna heb ik met de Blackberry Bliss Marker de stippen langs de rand gemaakt.
Het goudkleurig knoop met goudkleurig Bakers Twine maken het geheel af.



Gebruikte Materialen:
Cardstock: WhisperWhite, Crushed Curry, Blackberry Bliss.
Markers/Inkt: Blackberry Bliss, Crushed Curry, Mossy Meadow.
Stempels: For All Things, Honeycomb Hello.
Gereedschap: Stamp a Majic, Largot Polka Dot Embossingfolder, Chalk Talk Framelits.
Embellishments: Washi-Tape Color Me Autumn, Gold Basic Metal Button, Gold Bakers Twine.

Fijne dag ;)

Groetjes Rosalien

Geen opmerkingen: