maandag 3 november 2014

Endless Wishes

Dit is ook zo'n gave stempelset. Hij heet Endless Wishes en is te vinden in de Herfst/Winter Catalogus op blz. 32.




Ik vindt de sneeuwsterren zo mooi en dan die handgeschreven teksten.  Geweldig!
Deze keer wilde ik ook geen traditionele kerstkleuren gebruiken dus koos ik voor de kleuren Hello Honey en Blackberry Bliss in combinatie met Whisper White.
De Hello Honey Cardstock heb ik geembossed met de Embossingfolder On Point en hier tussen heb ik de sneeuwsterren en de tekst gestempeld in Blackberry Bliss.
De kerstboom heb ik diverse keren uit geponst met de Tree Punch uit de Moonlight Designer Series Paper Stack. Deze heb ik in het midden  gerild en de lagen op elkaar geplakt zodat de boom in 3D vorm is.





Gebruikte Materialen:
Cardstock: Whisper White, Blackberry Bliss, Hello Honey.
Designpapier: Moonlight Designer Series Paper Stack.
Stempels: Endless Wishes.
Inkt: Blackberry Bliss.
Gereedschap: Tree Punch, On Point Embossingfolder, Tombo glue, Stampin Dimensionals.

En zijn jullie ook al begonnen met de kerstkaarten? ;)

Fijne dag en bedankt voor je bezoek aan mijn blog.

Groetjes Rosalien

Geen opmerkingen: