vrijdag 5 december 2014

Team Dag

Afgelopen zaterdag hadden wij weer onze Team Dag. En als vanouds was het weer reuze gezellig. Helaas kon niet iedereen komen deze keer dus waren we met z'n zessen.
Natuurlijk wordt er op zo'n dag ook geswapt. Het is zo leuk om te zien wat iedereen er telkens van maakt en welke technieken er voorbij komen. Vooral de techniek van Jolanda om met water spetters en chloor te werken was erg geslaagd en ga ik ook snel uit proberen. :)

Dit zijn de swapjes:

Gerjon



 Winande

                                

 Hetty

                                                   
Jolanda

  

En mijn swap



En omdat ik deze keer wat uit te delen had aan alle Teamleden heb ik de tassen ook maar in Kerststijl gehouden. ;)



Deze keer deden we geen Workshops maar deed iedereen zijn eigen ding, gewoon gezellig samen scrappen, kaarten maken of waar men ook zin in had. :)
Ik had geen zin om na  te denken omdat  ik was moe was en last van mijn ogen had en had besloten om iets uit de Herfst/Winter Catalogus na te maken.
En dat werden uiteindelijk deze advent doosjes. Wat een stechelaar  hé? ....lol...




Hier is een kleine impressie van de dag.



 
 
Met de kerstvakantie komen we weer bij elkaar en we zijn al aan het brainstormen om in het voorjaar een huisje te huren en een weekendje met z'n allen daar te gaan zitten. Super als het zo klikt met elkaar en je dit soort dingen kan gaan doen. Leuk ik heb er al zin en ga eens om mij heen kijken voor leuke locaties. :)

Fijne dag allemaal.


Groetjes Rosalien

Geen opmerkingen: