zondag 18 januari 2015

Challenge Dutch Card Lovers

Deze keer is het mijn beurt bij de DCL om de uitdaging te bedenken. Omdat Valentijn eraan komt (  we hebben nog tijd hoor, maar je kan maar beter op tijd beginnen...lol... ) leek het mij leuk om hier iets mee te doen.
Dus mijn opdracht is :

Nog even en dan is het Valentijn. Wat is er dan leuker om die speciale persoon eens te verwennen  met iets wat je zelf met liefde gemaakt hebt. Denk aan een kaart met een mooi gedichtje, of een leuke cadeau verpakking of een mooi Home Deco project. Laat je fantasie gaan en laat ons jouw mooie creatie zien.


En dit is mijn uitwerking geworden.


Voor de basis van de kaart heb ik Whisper White Cardstock gebruikt met daarboven op een stuk Cardstock in Real Red en deze heb ik geembossed met de nieuwe embossingfolder Happy Heart.
Het Designpapier komt van het Stacked With Love Designer Series Paper Stack.
Dit is een erg leuk blokje en kan je zowel voor Valentijn als voor andere gelegenheden gebruiken. Ik ben er verliefd op. :)
De tekst op de kaart komt van de stempelset You Plus Me en de tekst op het doosje is van de set Itty Bitty Banners. Deze gebruik ik ook erg vaak, ik vind hem helemaal geweldig.
Ik heb geprobeerd om het niet te zoet te maken dus veel zwart gebruikt en zo min mogelijk rood....lol...En is het een beetje gelukt?
Het doosje is gemaakt met behulp van de Gift Box Punch Board.


Deze artikelen heb ik gebruikt voor mijn creaties :

Built for Free Using: My Stampin Blog





Wil je nog iets mee bestellen met de verzamelbestelling dan kan dat nog tot vanavond. Morgenochtend gaat hij de deur uit.
Vergeet ook niet om bij de Weekly Deals te kijken, hij is erg gaaf met zoveel ponsen in de aanbieding.
En bedraagt je bestelling 60,00 euro vergeet dan niet een gratis artikel uit de SAB Folder uit zoeken. ;)


Een fijne winterse dag allemaal. Wij werden verrast met een dun laagje sneeuw vanmorgen. ;)
Nu dooit het weer dus het blijft hier niet liggen.


Groetjes Rosalien

Geen opmerkingen: