zondag 4 januari 2015

De Challenges starten weer bij de DCL

Na een paar drukke weken en lekker eten gaan we nu weer terug naar regelmaat en een gezonder voedingspatroon. ;)

We hadden een korte break bij de DCL maar vandaag starten we weer met een nieuwe uitdaging.
Margot bedacht dat we na de feestdagen vast inpakpapier over hadden dus haar uitdaging is:




Na december, een cadeautjes-maand, hebben we vast allemaal restjes cadeaupapier over. Gebruik deze op een kaart of ander project.

Ik had dit doorzichtige bedrukte cellofaan inpakpapier nog liggen. Aangezien hier een leuk sterpatroon op zit besloot ik deze te gebruiken voor een Nieuwjaars kaart.
Op deze manier kan ik iedereen nog eens een Gelukkig Nieuw jaar wensen. Ik hoop dat we weer een geweldig jaar hebben met z'n allen en we weer veel deelnemers hebben met onze Challenges. Want daar doen we het voor. :)






Dit zijn de artikelen die ik gebruikt hebt.

Built for Free Using: My Stampin Blog



Heel veel plezier met deze uitdaging. :)

Groetjes Rosalien

Geen opmerkingen: