woensdag 7 januari 2015

Weekly Deals en Best Day Ever

Vanmorgen zijn de nieuwe Weekly Deals online gegaan. Hebben jullie de Envelop Punchboard gezien die in de aanbieding is? Zo leuk! :) En ook Cardstock en Designpapier is in de aanbieding dus je kan zo aan de slag. ;) Idee??
Mocht er iets voor je bijzitten dan hoor ik het graag en bestel ik het mee voor je. ;)
Vergeet niet als je in de buurt zit van de 60,00 euro om dat aan te vullen zodat je een gratis artikel uit de SAB Catalogus mag uitzoeken. ;)




En hebben jullie al rondgekeken in de nieuwe Catalogus?
Wat is jullie favoriete item?
En welk SAB artikel vinden jullie het leukst?

Vandaag heb ik gezellig samen met mijn zus zitten freubelen. Zij had wat leuks gespot bij mij dat zij  wilde maken en dit project kan ik  helaas nog niet laten zien. ;) Deze komt zondag pas op mijn blog.
Dit weekend is er namelijk een grote Bloghop met demo's uit het hele land waar wij jullie onze creaties laten zien met de nieuwe producten uit de Spring/Summer Catalogus. En hopelijk halen jullie hier inspiratie uit. ;)


Na afloop wilde mijn zus graag zien hoe de Gift Box Punch Board werkte dus heb ik dit doosje voor haar gemaakt. ;) Een snel en eenvoudig projectje.





Als eerste heb ik het Cardstock bestempeld met de bloemen uit de set Best Day Ever ( Sale a Bration ). Zowel het Cardstock als het inkt is in de kleur Pool Party.
De tekst komt ook uit deze set en de stempel heb ik ingekleurd met de Markers in de kleuren Old Olive, Crushed Curry en Island Indigo en op Whisper White gestempeld.
De rand van de tag heb ik geponst met de nieuwe pons uit de Spring/Summer Catalogus en deze heet Ornate Tag Topper Punch.
Om de doos heb ik lint gewikkeld ( Stitched Satin Ribbon Hello Honey ) en hiertussen de tag aangehangen met Bakers Twine in de kleur Crushed Curry  .
De bloemen die ik op het doosje gestempeld heb daarvan heb ik er een paar extra gestempeld en uitgeknipt en in lagen op de tag gedaan met daarboven op een Candy Dot.
Het is best een vrolijk en leuk doosje geworden. :)



Dit zijn de materialen die ik gebruikt heb.
Built for Free Using: My Stampin Blog





Ik ga vanavond verder met de planning van de Workshops en de Aktie van mijzelf die ik wil houden dus het wordt iets later als gepland dat het op mijn blog komt te staan. Het was eigenlijk de bedoeling dat het vandaag werd maar ik heb het niet gered. Maar hij komt eraan. ;)

Fijne dag nog.


Groetjes Rosalien

Geen opmerkingen: