zaterdag 7 februari 2015

Case Day

De laatste keer dat mijn zus hier was om gezellig samen te freubelen had ze de laptop meegenomen. Ze had namelijk 3 kaarten gezien op You-Tube die ze erg leuk vond en heel graag wilde maken en of ik de spullen daarvoor had. Yep die had ik, dus zijn we aan de slag gegaan.

We begonnen met het kaartje van Dawn Olchefske met de Reflection Technique en de stempelset Lovely as a Tree.




Daarna zijn we overgegaan op de Brayer Sunset Technique van Tami White, maar hier hebben wij een andere stempelset gebruikt namelijk Serene Silhoutte.




En als laatste de Burnished Stencil Technique van Deb Valder. Hiervoor hebben we de Christmas Ornament Bundle gebruikt.




Je ziet het , ik had een makkelijke dag en hoefde zelf niets te verzinnen...hihihi......
Is ook wel eens lekker toch??


Fijne dag en super leuk dat je langs kwam op mijn Blog. :)



Groetjes Rosalien

2 opmerkingen:

Margot zei

Supermooi Rosalien! Vooral die weerspiegeling op de eerste kaart vind ik prachtig!

Jolanda Cuper zei

Wow mooie landschapjes! Prachtig!
Is het misschien leuk om weer eens een gezellige dag te plannen?