vrijdag 13 februari 2015

Celebrate You Big Day

Dit kaartje is het resultaat van een dagje geen inspiratie...lol...
Op een gegeven moment ben ik maar lukraak gaan stempelen. Grappig dat er dan op zo'n moment een kaartje uit komt rollen die toch nog leuk uit pakt...hihihi.....
Dus dames, als je geen inspiratie meer hebt denk hier dan eens aan. Wie weet wat eruit voort komt;)




Bij dit kaartje heb ik de stempelset Big Day ( Sale a Bration Item - Tekst ) gebruikt en de Perpetual Birthday Calendar. Bij deze set zitten leuke stempels die je als achtergrond kan gebruiken zoals o.a. deze spetters.
Ik heb hier de vrolijke kleuren Hello Honey, Calypso Coral, Tangerine Tango en Lost Lagoon gebruikt.
De PomPom Trim maakt het geheel af en geeft het een extra feestelijk tintje.



En wat vinden jullie ervan?



Groetjes Rosalien




Dit zijn de materialen die ik gebruikt heb.
Built for Free Using: My Stampin Blog


6 opmerkingen:

Jolanda Cuper zei

Wow prachtig mooie kleurencombinatie !
Groetjes Jolanda

Blauw Hertje van Stempidoe... zei

Jammer dat ik al jarig geweest ben, hij is geweldig Rosalien

Fijn weekend Yvon

# zei

erg schattig, ik wil ook zo'n geen inspiratiedag!

Ilj@ zei

Superleuk kaartje, Rosalien, lekker vrolijke en warme kleurencombinatie ook!

Marjan zei

Vind hem super! Lekker vrolijk en erg leuke stempels!

Margot zei

Feestelijk en vrolijk, helemaal goed!