zondag 1 februari 2015

Foto Inspiratie Challenge bij de DCL

Deze keer daagt Anja ons uit bij de Challenge van de DCL om ons te laten inspireren door deze foto en hier een kaart mee te maken. Je bent helemaal vrij om hem in te vullen zoals jij wilt, je kan je bv laten inspireren door de vorm, de kleuren, het thema etc.


 
 

Ik heb mij o.a. laten inspireren door de kleuren. Voor de ronde vorm heb ik gekozen voor bloemen. ;)
Als eerste heb ik het zakje uit gestanst met de Mini Treat Bag Thinlits en vervolgens ben ik de bloemen gaan stempelen in de kleuren Crumb Cake, Soft Sude en Baked Brown Sugar.
De bloemen komen uit de prachtige set Everything Eleanor.
Op het kaartje heb ik de bloemen ook weer terug laten komen net als op het tabje van de kaartje.
De bloem heb ik nog een keer extra gestempeld en vervolgens uitgeknipt en met stampin dimensionals opgehoogd op de kaart en label om wat diepte te creëren.


 
 
 

 
 



De uitwerkingen van het DT en onze Gastdesigner zijn ook weer geweldig dus neem zeker even een kijkje op ons Challenge Blog. :)

Deze week sponsor ik de Challenge en maak je kans op een leuke SU prijs.


Dit kaartje is inmiddels op de bus naar een jarige jet en nu maar hopen dat zij hem leuk vindt. :)

Fijne dag en ik kom snel terug met de uitslag van de 5 winnaars voor de vrijkaartjes van de Knotsgekke Kaartendagen voor 2 personen in Den Bosch.
Spannend!!!...lol...


Groetjes Rosalien



Dit is het materiaal dat ik gebruikt heb:



Built for Free Using: My Stampin Blog