donderdag 5 februari 2015

Happy Birthday

Vandaag heb ik een leuk en eenvoudig doosje voor jullie.
Behalve dat je met de Envelop Punch Board leuke doosjes kan maken heeft SU ook kant en klare doosjes die je kan versieren wat super handig is trouwens als je snel iets nodig hebt en niet veel tijd hebt om iets te maken.
Dit is één van deze doosjes en hij heet Decorative Window Gift Box.


De enige versiering die ik erop gemaakt hebt is de ballon bovenop het doosje en de vlaggetjes die ik rondom het doosje gestempeld hebt met het strikje.
Hiervoor heb ik de stempelset Celebrate Today en de bijbehorende  Balloon Framelits gebruikt.
Zie je hoe leuk en veelzijdig deze set is?
Deze set is ook als Bundle te koop waardoor je hem 15% goedkoper krijgt.  ;)





Maak er een fijne dag van vandaag en tot snel weer. ;)



Groetjes Rosalien




Dit zijn de materialen die ik gebruikt heb.


Built for Free Using: My Stampin Blog


Geen opmerkingen: