woensdag 25 februari 2015

Teamdagje DCL

Afgelopen zaterdag hadden we eindelijk weer ons Teamdagje van de DCL. Het was alweer veels te lang geleden.
Het was zo gezellig en we hebben zoveel gekletst en gelachen dat we de volgende allemaal zoiets hadden van, jeetje we zijn helemaal vergeten foto's te maken van ons teamdagje. Oeps!!
Nou ja, deze keer dan helaas geen foto's, hopelijk denken we er de volgende keer wel aan. ;)

Van Ellen kregen we een leuke swap met hele lekkere chocolaatjes erin. Jammie!! Bedankt Ellen, ze waren lekker. ;)



Doordat we zoveel gekletst hebben is er ook niet veel uit onze handen gekomen.
Margot en Marjan hebben een kleine mini kleur cursus gehad met de Blendabilities.
Ik had hiervoor 2 kleine eenvoudige en simpele voorbeeldjes gemaakt voor het inkleuren.
Dit zijn ze. Een kaartje met bijpassende envelop en een tagje.





Verder heb ik een begin gemaakt met de SOL opdracht die we op de Facebook groep hebben van SU Demonstratrices. Maar verder als de basis ben ik niet gekomen...lol...

Ik hoop hem van de week af te maken want hij is wel heel erg leuk. :) Maar geen idee of ik er ook aan toe kom want wij zijn heel erg druk met de tuin en ik moet nog zo veel doen.
Ik zal binnenkort wel foto's laten zien van de ravage. ;)

Bedankt voor je bezoekje en tot gauw weer. ;)

Groetjes Rosalien


2 opmerkingen:

Marjan zei

Ja, jammer van de vergeten foto's! Maar wat was het gezellig en dank je wel voor het kleurlesje!

anja curvers zei

Heel erg leuk Rosalien en ja de chocolaatjes waren lekker ze hebben thuis niet meer gehaald op een of andere manier zijn ze tijdens het rijden verdwenen. Je voorbeelden waren heel erg leuk en de dag was zekers geslaagd.