woensdag 25 februari 2015

Weekly Deals en 4 nieuwe SAB Artikelen

De nieuwe Weekly Deals zijn er weer. Voor deze week zijn het de volgende artikelen.





Mocht er iets voor je bijzitten dan kan je mij mailen op m.zwackhalen@planet.nl en ik bestel het mee voor je.
De volgende verzamelbestelling gaat maandag 2 Maart weg. ;)



Wauw, we hebben 4 nieuwe SAB Producten erbij gekregen!!




Tevens gaat op zondag 1 Maart een nieuwe SAB Flyer in. Dit is een extra aanvulling op de andere SAB Catalogus en deze is ook net als de andere geldig tot 31 Maart.
Tijdens de SAB periode mag je namelijk bij elke 60,00 euro die je besteed gratis 1 artikel uit de SAB Catalogus/Flyer kiezen.


Dit zijn de 4 nieuwe artikelen.







Mocht je nog het één en ander op je verlanglijst hebben staan dan is dit het moment om gebruik te maken van deze leuke Aktie. ;)
Ik vindt ze weer leuk en jullie?


En wist je ook dat bij elke 60,00 euro die je besteed bij mij je naam in de Hoge Hoed gaat en je kans maakt op een geweldig leuk SU Pakket door mij samen gesteld?
Dit is hem. :) Dus dubbel Feest als je hem ook nog eens wint. :)
Op 1 april trek ik de winnaar.
En de eerste namen zitten er al in. Kan ik die van jou er ook in doen?





Een fijne dag allemaal. Hier schijnt het zonnetje even en het is droog dus ik ga zo de tuin weer in.
Er moet nog een hoop gebeuren.
We gaan namelijk de tuin veranderen en dat betekent dat het grootste gedeelte eruit gaat. Het moet weer één geheel worden.
Volgende week begint de Hovenier aan de grote klus. Spannend!! :)

Fijne dag en tot snel weer, hoop ik....lol....

Groetjes Rosalien

Geen opmerkingen: