woensdag 18 februari 2015

Weekly Deals en Nieuwtjes

Als eerste wil mijn nieuwe volger Gaby Welkom heten. Super leuk dat je mij wilt volgen. :) Thanks.



En dan nu naar de Weekly Deals. ;)
Wederom deze week geweldige producten in de Weekly Deals. Kijk maar eens.









Mocht er iets voor je bijzitten laat het mij weten en ik bestel het mee voor je met de verzamelbestelling.
De volgende verzamelbestelling gaat zondag 22 Februari de deur uit.
Je hoeft hier natuurlijk niet op te wachten, je kan altijd een bestelling tussendoor doen.
Je kan mij mailen op m.zwackhalen@planet.nl.


Vergeet niet dat de Sale a Bration Aktie nog loopt mocht je hiervan gebruik willen maken. Je mag namelijk  bij elke 60,00 euro die je koopt 1 gratis artikel uit de Sale a Bration Catalogus kiezen.

En tevens ding je mee bij mij als je voor 60,00 of meer koopt voor de verloting van dit SU Pakket.
De winnaar maak ik op 1 April bekend. ( en het is geen grapje hoor...lol... )



Lijkt het jou leuk om eens een Party/Workshop te houden bij jou thuis of misschien denk je erover om Demonstratrice te worden kijk hier dan eens hier bij dit bericht voor de leuke voordelen die hieraan zitten.
Wil je meer informatie of heb je vragen  hierover of andere vragen je mag mij altijd mailen en ik mail je zo snel mogelijk terug. ;)


Wil je een keer kennis maken met de producten van SU? Dan is een Workshop of Inloop Ochtend/Avond een leuk idee. Zo kan je de producten zelf  zien, voelen en uit proberen  en kan je al je vragen kwijt.
Er staan al een paar Workshops gepland in de Agenda. Deze kan je hier vinden.
Binnenkort word dit verder aangevuld.
Ook wil ik 1x in maand een Inloop Ochtend/Avond gaan houden waarbij we een leuk klein en simpel projectje gaan maken. Deze datums volgen nog. ;)

Het is altijd reuze gezellig om met andere dames  die dezelfde interesse hebben bezig te zijn. Naast dat er natuurlijk ook gewerkt word is er ook veel lol onder elkaar en word er veel gelachten.
Heb je ook zin in een paar ontspannende uurtjes dan ben je van harte welkom. :)


Een hele fijne dag vandaag. Hier is het mistig en koud...brrrrrr....Hopelijk breekt straks het zonnetje weer door zoals de afgelopen paar dagen. ;)


Groetjes Rosalien

Geen opmerkingen: