woensdag 4 februari 2015

Weekly Deals - Verloting SU Pakket

We zijn weer terug met de nieuwe Weekly Deals. Wat gaat zo'n week toch snel voorbij hé?
Mocht er iets voor je bijzitten laat het mij dan weten dan bestel ik het mee voor je.
Dit zijn ze voor deze week.









Vergeet niet dat de Sale a Bration Aktie nog steeds loopt en dat je bij elke 60,00 euro die je besteed 1 gratis artikel uit de Sale a Bration Catalogus mag kiezen. ;)

En bij elke 60,00 euro die je besteed bij mij gaat je naam in de Doos en ding je ook mee voor een verloting van een leuk SU Pakket.
Ook als je tijdens de Sale a Bration periode een keer Gastvrouw bent gaat je naam in de Doos.
Als Gastvrouw kan je ook leuke extra cadeau's  verdienen in deze periode, dus lijkt het je leuk om een ochtend/middag/avond samen met een stel vriendinnen, collega's, zussen etc. creatief bezig te zijn en kennis te willen maken met de spullen van SU dan is dit een mooi moment.
Wil je meer weten hierover dan kan je mij mailen op m.zwackhalen@planet.nl



Het SU Pakket zal ik op 1 April verloten.
Ik had nog beloofd hiervan een foto te maken en hier is hij dan. ;)

Hij bestaat uit :

Best Day Ever Designer Series Paper
14 vellen Cardstock in bijpassende kleuren
Best Day Ever Accessory Pack ( bestaande uit 3 rollen lint en zak knoopjes in bijpassende kleuren )
Simply Wonderful Stamp Set
Chevron Tag a Bag
Tag a Bag Gift Box
Gift Card Enclosure




Fijne dag en tot snel weer.

Groetjes Rosalien

Geen opmerkingen: